Blog başlığındaki "+40" UYARISINI GÖRDÜNÜZ MÜ?

Ey Türk Milleti!
Birinci vazifen seni İslamcılık ve Türkçülükle benliğinden koparan, Araplaştıran din, devlet, ticarette sana yer vermeyen, seni küçük dereceli askeri görevlere vererek ölüme süren, sana hocalık, başbuğluk eden hainlere giydirdiğin tacı geri almaktır. Bunu yapabilmen için seni uyandıracak her türlü bilgi ve belge mevcuttur. Ya özgürlüğünü kazan ya da öl. Kölelikle atalarının kemiklerini sızlatma. Arap Rumların ırkçı kinci ensest sapık dinlerinden çık. Kurtuluşun başlangıcı burasıdır. Aklen kurtulmadıkça saltanatın da olsa kölesindir unutma. Sen özgür birey olmadıkça kardeşliğin önemi yoktur. Devletin her yüksek kademesine göz dik yerini al. Tırsma. Çabala, savaş ve kazan! Birlikte yaşadığın kavimlerle kardeşlik o zaman daha güzel olacaktır. Alaeddin Yavuz

Tarih boyunca atalarımız günümüzdeki kadar, her türlü bilgiye ulaşabilecek böyle bir çağ yaşamadılar.

Bizler tümünden şanslıyız. Buna dayanarak, blog içerikleri binlerce yıldır doğru bilinenleri sorgulamaktadır.

Tedbir olarak yanınızda sağlık ekibi bulundurunuz veya çıkınız! +40 :))

İster bu bloğda, ister okulda, camide veya başka yerde hiçbir yazılanı, öğretileni “sorgulamadan, araştırmadan” doğru kabul etmeyiniz!

Blog yazılarının telif hakları-copyright © “adilyargic; adilyargicc; keykubat.blogspot.com ve keykubat.blogcu.com” rumuzlarıyla yazan Alaeddin Yavuz’a aittir.


Vatan-Millet davası,hiçbir kurum veya kuruluşa havale edilemez, milletçe sahiplenilmedikçe hiç bir dava milli değildir.
Davasına sahip çıkmayan halk da millet değil sürüdür. Adilyargıç/Keykubat.

Yazılarımı ırkçı, etnik,dini ayrımcı bulanlar, Atatürk'e yapılan 26 Kürt isyanı, 25 suikastın arkasında ve 30 yıldır, 50.000 insanımızın ölümünde Kürt Yezidiliği ardında saklanmış gayrimüslüm azınlıkların olmadığını ispatlasın.

Hala okumak istiyorsanız buyurunuz.

Saygılar, sevgiler!

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Mayıs 2009 Çarşamba

İRTİFAK ve MÜLKİYET TRAJEDİSİ

İRTİFAK ve MÜLKİYET TRAJEDİSİ



AKP’nin belediyeci başbakanı,işi biliyor ya ekonomik kriz gelince tedbiri almış.

Malum,ekonomik kriz demek,ihracat-ithalat işlerinin,Deniz Feneri,Yimpaş,Kombassan gibi kaynaklardan gelen akarların da Almanya’dan kısıldığı bir zaman demek.

Belediyeci başbakanımız her gün televizyon kanallarından sesleniyor;

İddia ediyorum kriz TEĞET” geçecek.

Teğet geçmek,matematikteki, “bir doğrunun bir dairenin kenarına temas ederek geçmesi” gibi geçecek.

Taktı bir kere ille de “TEĞET” geçecek.

Bu nasıl olacak?

Basit,yeni kaynak yaratılacak.

Nerden yaratılacak?

Örneğin Tapu üzerinden olamaz mı?

Nasıl olacak?

Efendim,daire tapularında daima “Kat İrtifakı” yazıyor.

Eeee ne var bunda?

Efendim,irtifak demek,”dayanma” demektir.

Şimdi daha da anlamsızlaştı,bundan nasıl kaynak yaratılabilir ki?

Tapuda kast edilen “İrtifak Hakkı” dır.

O ne demek?

Hukuken,”başkasının arsa,yol,bahçe gibi taşınmazından gelip geçmek gibi bir yolla yararlanma hakkı” demektir.

Anladım,”kat irtifaklıtapuda vatandaş,dairesine çıkmak için arsa sahibinin hakkından yararlanıyor.

İyi de başka yolu var mı? Adam,1’den 20.kata kadar komşularından izin alarak mı çıkacak?

Yok efendim,imar iskan verilmemiş bölgelerde halktan “bina vergisi” yerine “bahçe vergisi" alıyoruz.

İyi de ben daima “bina vergisi “ ödüyorum.makbuzlarım öyle.

Senin oturduğun bölge imarı iskanı verilmiş de ondan.

Kaçak yapılaşmanın olduğu bölgelerden sadece "bahçe vergisi" alıyoruz.

Ama şimdi biz bunu “kat mülkiyeti” yapacağız.İmarı,iskanı olan sadece “tapu değiştirme bedeli" ödeyecek.İmarlı bölgelerdeki binaların %90’ında inşaat ruhsatı var ama,adam imar ve iskan almamış.Bunları da yolacağız.

İyi de zaten bölge imar ve iskanlı ise,buradaki eksiklik kamu kurumlarına ait değil mi?

Ayrıca,arsa sahibinden müteahhidine,daire sahibinden alan satanına kadar herkesi zaten vergilerle yolup duruyoruz.

Devlet olarak,yıllar sonra vatandaşa,“verdiğimiz tapu yanlış olmuş,doğrusu böyle olacak” demek ahlaki mi?


Değil ama bütçeye,gelecek seçime para lazım,seçimlerde bizi destekleyenler bizden ışık bekliyor.Bundan başka bir yol bulamadım.Geçen yıl da “emeklilerden bina-gayrimenkul vergisi” alınmasını tekrar yasallaştırdık biliyorsun.

Anladım,verdiğimiz tapuyu “geçersiz” ilan edip yeni tapu almaya vatandaşı nasıl ikna edeceğiz?


Kolay,şimdi yeni tapu düzenledik.Rengini de “pembe” yaptık.Vatandaş pembe rüyalara dalsın diye.Bu tapuya da “Kat Mülkiyeti” diye bölüm ekledik ama tapular halen “Kat İrtifakı” olarak düzenleniyor.

Efendim,yeni ev alanları bu konuda ne emlakçılar,ne de tapu memurları uyarıyor.Vatandaş cayır cayır ev alıyor.Bunda vatandaşın kabahati yok ki.

Öyle ama şimdi buna şimdi bir “ceza” koyarsak, o zaman telaşa kapılacak ve aslanlar gibi koşturacak.Piyasada hareketi seyret o zaman.

İlahi başbakanım,sen gerçekten dahisin.

Kimsenin aklına gelmez.:))



1996 yılında,kaba inşaattan bir daire aldım,bitirdim,2002’de emekli olunca evi satıp üstüne emekli ikramiyemi,ekleyince, imarlı,iskanlı bölgeden deprem korkusu yüzünden,kendi aldığı fiyatın yarısına satan bir vatandaştan bu evi,ucu ucuna yeten paramla güç bela 2003’de aldım.


Ne müteahhidinden ne de arsa sahibinden haberim var.Emlakçı ile tapuya gittim sorun yok,tapum “kat İrtifakı” olarak verildi.Zaten “Kat Mülkiyeti” yazan bir bölümü de içermiyor.

Şimdi devlet,sıkışmış,derler ya “devlet her zaman 18 yaşındadır daima becerir” AKP’nin yaptığı da başka bir şey değil.

Devlet olarak tapu vermeyi becerememişiz,siz de tapu böyle olur” diye diretmediğiniz için suçlusunuz ey vatandaş!!!

Bulun şimdi,15-20 yıllık,evlerinizin batmış,çıkmış,ölmüş gitmiş müteahhitlerini,arsa sahiplerini,bulamazsanız,oturduğunuz daireye “imar ve iskan izni” almazsanız,tapunuzdaki “İrtfak” kelimesini “Mülkiyet” (Sahiplik) olarak değiştirtmezseniz sizi oylum oylum oyarız.

Cezalar 1000-15000TL arası.İsterseniz değiştirmeyin?

İtirazı olan var mı???

Ben de akşam yayınlanan haberleri duyunca telaşlananlardan biri olarak bu gün belediyenin yolunu tuttum. Memurlar, beni arşive gönderdiler.16 yıllık binanın,ruhsat izni var,imar iskan izni çıkmadı,tutanak da tutulmamış.İmar bölümünde filanca memuru görünüz.

Gittim,ilk danıştığım memurmuş.

Ne yapmam lazım?

Yapacak bir şey yok.

Ceza gelirse ne olacak?

İskanı olsaydı tapuya yenilemeniz için gönderecektim.Ama şu an yapacak bir şey yok.

Bir kanun çıkardılar biz bile ne olduğunu anlamış değiliz.


Peki,imarlı-iskanlı bölgede inşaat ruhsatı veren belediyeler neden bunun denetimini yapmamışlar?

Halen vatandaşın başına yıkılan evler furyası sürerken dün de bir kepçe işçisi bu yüzden iki kurşunla vuruldu.

Demek ki,zamanın belediyesi bu inşaat için ruhsatı yeterli buldu ya da ahbap çavuş ilişkileri yüzünden denetim yapacak yüzü yoktu.

Ne bileyim ben?

Ben aldığım tapuya bakarım.”Kimsenin git diyemeyeceği , kuru ekmek,kuru soğan karnımı doyursam da kendim bileceğim” bir evim olmuş.Ben ona bakarım.


Dosyama baktım,ben 2003’den 2007’ye kadar “”bina vergisi” ödemişim.Devlet zaten bu kanunu “bina vergisi” almak için çıkarmış.Üstelik,hangi bölgede olursa olsun evlerin fiyatını belediyelere belirleyip ona göre vergi almıyor mu zaten?

Aynen öyle oluyor.

Peki,benim ve benim gibilerle devletin zoru ne?

Bir özdeyişimiz vardır.

Çingeneyi padişah yapmışlar önce babasını kesmiş”.


Millet AKP’yi iktidar etti o da onların ekmeğini kesiyor.

Poşetlere karşılık oy verenler şimdi aysınlar bakalım.

İrtifak” “Mülkiyet” olacak,paralar akacak,inekler sağılacak, AKP kaynak bulacak.

Acaba başbakanın,oradan buradan sayısız Nurcu vs.yi toplayıp doldurduğu,Sultanbeyli, Aydınlı,G.O.Paşa-Arnavutköy ve diğer yerlerdeki şehir yapılanmalarının hepsinde bu işlem tamam mı?

O yüzden buralarda her gün yıkım haberleri vurulan işçileri,taşlanan,başlarına kiremitler,molozlar fırlatılan polisleri izliyoruz?

Hadi kolay gele.


İşte size,Allahlı kitaplı,dini bütün ”Akrabaları Kalkındırma Partisi” iktidarı.

Devlet ciddiyeti bu mu?


Krizin birilerine “teğet geçtiği” doğru.Teğet geçecek olan “doğru parçası” onlar,teğet geçilen “daire” de halk olunca, doğrunun nereye gireceğini kim kestirebilir:)) ?


Doğru parçası bu,hep “teğet” geçip avare yaşamaktansa ,bir dairenin içine yerleşip,yer yurt sahibi olmak isteyebilir..))

Yani,atalarımızın dediği gibi “bir baltaya sap olmayı” isteyebilir.

Sonunda da öyle olmuştur.:))


AKP iktidara geldiğinde en büyük para ,bu günkü karşılığı olarak “20”TL idi.

Şimdi ise “200” TL,para on kat değer kaybetmiş.Bu da Enflasyon %1000 demektir.

Emekliye ise geçen yedi yılda “300” TL artış yapılmış.Yani %40 gibi.

Ergenekon,kenekon,Kürt sorunu,dürt sorunu,sefaleti örtün örtün gitsin.!!!

Utanın utanın!!!


Keykubat


Kriz Deldi Geçti haberi:http://www.cumhuriyet.com.tr/?im=yhs&hn=38734