Blog başlığındaki "+40" UYARISINI GÖRDÜNÜZ MÜ?

Ey Türk Milleti!
Birinci vazifen seni İslamcılık ve Türkçülükle benliğinden koparan, Araplaştıran din, devlet, ticarette sana yer vermeyen, seni küçük dereceli askeri görevlere vererek ölüme süren, sana hocalık, başbuğluk eden hainlere giydirdiğin tacı geri almaktır. Bunu yapabilmen için seni uyandıracak her türlü bilgi ve belge mevcuttur. Ya özgürlüğünü kazan ya da öl. Kölelikle atalarının kemiklerini sızlatma. Arap Rumların ırkçı kinci ensest sapık dinlerinden çık. Kurtuluşun başlangıcı burasıdır. Aklen kurtulmadıkça saltanatın da olsa kölesindir unutma. Sen özgür birey olmadıkça kardeşliğin önemi yoktur. Devletin her yüksek kademesine göz dik yerini al. Tırsma. Çabala, savaş ve kazan! Birlikte yaşadığın kavimlerle kardeşlik o zaman daha güzel olacaktır. Alaeddin Yavuz

Tarih boyunca atalarımız günümüzdeki kadar, her türlü bilgiye ulaşabilecek böyle bir çağ yaşamadılar.

Bizler tümünden şanslıyız. Buna dayanarak, blog içerikleri binlerce yıldır doğru bilinenleri sorgulamaktadır.

Tedbir olarak yanınızda sağlık ekibi bulundurunuz veya çıkınız! +40 :))

İster bu bloğda, ister okulda, camide veya başka yerde hiçbir yazılanı, öğretileni “sorgulamadan, araştırmadan” doğru kabul etmeyiniz!

Blog yazılarının telif hakları-copyright © “adilyargic; adilyargicc; keykubat.blogspot.com ve keykubat.blogcu.com” rumuzlarıyla yazan Alaeddin Yavuz’a aittir.


Vatan-Millet davası,hiçbir kurum veya kuruluşa havale edilemez, milletçe sahiplenilmedikçe hiç bir dava milli değildir.
Davasına sahip çıkmayan halk da millet değil sürüdür. Adilyargıç/Keykubat.

Yazılarımı ırkçı, etnik,dini ayrımcı bulanlar, Atatürk'e yapılan 26 Kürt isyanı, 25 suikastın arkasında ve 30 yıldır, 50.000 insanımızın ölümünde Kürt Yezidiliği ardında saklanmış gayrimüslüm azınlıkların olmadığını ispatlasın.

Hala okumak istiyorsanız buyurunuz.

Saygılar, sevgiler!

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Nisan 2024 Cumartesi

#HAKA DANSI YAZIM CENGİZ ÖZAKINCI BEYİ RAHATSIZ ETMİŞ

 HAKA DANSI YAZIM, TARİHÇİMİZ #CENGİZ ÖZAKINCI BEYİ RAHATSIZ ETMİŞ!

Yazısı şöyle;


Cengiz Özakıncı
@cengizozakinci
·

1 sa
HAKA DANSI denilen SAVAŞ ÇIĞLIKLARI ATARAK MEYDAN OKUMA GÖSTERİSİ 1915'te Çanakkale Savaşı'nda Mehmetçiklerimizi öldüren Yeni Zelanda Maori birliklerince Mehmetçiklerimize "kan dondurucu serenad" olarak sergilenmiştir. HAKA güzellemesi yapan "Türk" = [G]ururu [Ö]lmüş [T]ürk'tür.


Cevaplarım böyle;
TC Alaeddin Yavuz
@AlaeddinYavuz1
·
41d
Cengiz bey, Haka Dansı yazım bir güzelleme değildir, dansa övgü de değildir.
Aynen kaynak verdiğiniz gazete kültüründe yazdığı gibi, düşmana korku dehşet veren, kendi askerine güven veren bir savaşa ruhen hazırlama dansıdır diye yazdım.





Emekli bir Karakol, Turizm Polis memuru olarak altı kıtadan insan tanıdım. Zellanda'lıları da abartısız yazdım. Bizim daha çağdaş, askere yakışır kılıç kalkan ekibini de onlara izletelim dedim. Siz beni "Ölü Türk" ilan ettiniz.
O zaman sorayım madem canlı Türk sensin;


1-Program yaptığın KanalB
2-Mhp'li olan bu kanal sahipleri ve Mhp'nin kurucusu, şimdiki genel başkanı Türk müdür? 3- Cengiz olan adınız Moğol adı, Moğollar kendilerini Türk saymayan millettir. Wikipediya resmi sayfalarına bakın.


4- Soy adınızın başındaki ÖZ, Mezopotamya Sabi ruhbanlarından günümüz Süryani, nasturi geleneklerine uzamış büyücüler ifade eder.


5-L.Frank Baum'un The Wonderful Wizard of Oz karakterinin de Anadoludan göç etmiş büyücü olduğunu okumuştum.


Bu ÖZ- ekini adlarınızın, sıfatlarınızın başına koymakta gösterdiniz özenin anlamı büyücülük müdür
 Bir kere sizin hizmet ettiğiniz kişiler, kurumlar bile Türk değildir. Ama çalışmalarınız yararlıdır, takdir ediyorum.





Ama bu size başkalarını aşağı görme hakkı vermez. Hele hele , dinler ve ırkçılıklar ile birbirine boğdurulan haklar arasında sevgi, kardeşlik aşılayan yazım için yaptığınız bu "Ölü Türk; Haka Dansı güzellemesi" size hiç yakışmadı.


6-Zellanda halkı, devleti başkentleri Wellington'da yaptıkları Atatürk Anıtı, okullarında Atatürk'ü övgüyle çocuklarına sevdirmeleri onların alicenap toplum olduğunu göster miyor mu?


Yoksa Türkiye'den korktukları için mı yaptılar bunları?
Bunları göremeyen bir tarihçi tarihçi değil TAHRİKÇİ'dir.


Saygılar.






Ektir;


TC Alaeddin Yavuz



@AlaeddinYavuz1



Cengiz bey " GURURU ÖLÜ TÜRK" demiş ya, gurursuz insan da ölü sayılır  Her şeyi gurur yaparsak, Dünyada kimseyle ilişki kurmamak, Tevrat Tesniye 7;2'de yazan " Yahudi olmayanları yok edin" diyen ayete göre bizden olmayanları yok mu edelim?


Çanakkale kıtalararası bir savaş alanıydı. Savaşa geldiler, savaştılar, yenildiler, kovaladık.

Savaş, herkesin yeteneğine göre sınırsız sayıda CİNAYET SERBESTLİĞİ DEĞİL MİDİR?

Bunun gurur incitici bir yanı yoktur.

Sayfasını tekrar inceledim, gördüm ki Cengiz bey önceden buna çalışmış.
Benim bahanemle belgelerini paylaşıyor bir yandan da Çanakkale'ye Sömürge Köle Ordusu olarak 20.000km öteden getirilen insanlara karşı düşmanlığa tahrik eden yorumlar yazıyor.
Onları getiren İngiltere'ye eleştiri yok.
Bu bir proje ise bakalım nereye varacak.

CENGİZ ÖZAKINCI BEY BENİ ENGELLEMİŞ




Alaeddin Yavuz

26 Nisan 2024 Cuma

#HAKA DANSINA #BURSA KILIÇ KALKAN DANSIMIZ VAR

ANZAC HAKA DANSINI HAKARET OLARAK ALMAYALIM.

BİZİM DE BURSA KILIÇ KALKAN OYUNUMUZ VAR.

Her yıl Gelibolu'ya gelen ANZAC turistleri kafayı çekip, askeri üniformalar giyip, Haka Dansı yapıyor.
Bizim gençlerimiz de sanki kendi kültürlerinde cevap verebilecek bir dansı yokmuş gibi kendini ezik, ülkesinde hakarete uğramış hissediyor.
Siyasî tartışmalardan yabancı düşmanlığına  kadar konu uzuyor. 


Çünkü bu dans, savaş alanında düşmanı aşağılamak,  tahrik etmek, kendi askerine direnme gücü verecek bir dans olduğu için, iyi niyetle Anzakları izleyenlerde düşmanca duygular yaratıyor.

Yani rahatsızlıklar boşa değildir.

Ama bir de bu tespitlerimi okuyunuz.


Bu Anzaklara devletleri insanca yaşayabilecekleri gelir sağlıyor.

İngiliz Genel Zenginlik Common Wealth üyesi vatandaşı olmanın rahatlığı ile 20.000km öteden gelip ülkemizde milli savaş dansları olan Haka Danslarını dedelerini anarken yapıyorlar.

Bunu ülkelerine gelen yabancı devlet adamlarına hatta Ingiliz kralı, kraliçesi gelse onlara da yapıyorlar.

Ülkemize gelir, Çanakkale'ye gider, geleneklerine göre 15 gün Sabah Ayinleri yaparlar.

Sonra düşük gelirli olanları seyahat sigortalarına ödedikleri primleri geri almak için kayıp eşya, sigortadan fazla para almak için hırsızlık, gasp hikayeleri uydurarak İstanbul Turizm polisine gelirlerdi.
1997'de Avustralyalı
karı koca meslektaşlarım ile
Turizm Şube Müdürlüğünde



Onları çözdüğüm için hepsini kayıp eşya raporuna ikna ederdim.

Çünkü adi suçlar yüzünden kayıplarını onların sigortaları, uluslar arası sigorta anlaşması gereği Türkiye devletinden alıyordu.

Bu konuyu da kayıp raporu ile çözünce çay ikram ederdik.

Bu ANZAC'ların hiç birinden ne bana ne ülkeme, tarihimize yönelik en ufak saygısızlık, suçlama görmedim.

Hatta Atatürk ve Türk milleti hayranı insanlardır.

Ülkelerine Atatürk heykeli diken milletlerdir.


Hepsi ellerinde kitapları, sırt çantaları ile heryerde konaklama yapabilen, cesur, bilgili, saygılı, temiz insanlardır.

O yıllarda, bir Iran'lı, Yunanlı, Ermeni, Bulgar, Sırp, Rus, Suudi, Lübnanlı peşin hükümle gelir ve yardım ederken bile şüpheyle bakarlardı. Araplar, onları geri bıraktığımızı iddia eder hakaret ederlerdi. Sonra cevaplarını alır, utanarak, boynu bükük giderlerdi.

1990 sonrası bu milletlerden düşmanca tutumları değişmeyen sadece Yunanlılar ile Ermeniler ve Arabistan yarımadası Vehhabi Sünni Arapları kaldı.

Yemen hariç.

Avustralya ve Yeni Zellanda dünyanın en çok okuyan, en yardımsever ama soğuk İngiliz mantığına sahip, duygusal olmayan insanlardır.

Tanımak gerekir.

Bu savaş dansları sizi aldatmasın.

Saygılar



MAURİ HAKA SAVAŞ DANSI

Yeni Zellanda yerlileri olan esmer renkli Mauri halkı, askerlerini savaşa ruhen hazırlamak için bu dansı geliştirmiş ve savaş öncesi düşman ordusu önünde bu dansı yaparlarmış.

Çanakkale savaşıyla, İngiliz egemenliğinin yenilebileceğini görerek, ülkelerine dönünce, Zealand (Beyaz Bulutlar Ülkesi) olan adları ile New Zealand yani Yeni Zellanda devletini kurarak bağımsız olmuşlardır. Sonradan İngiliz Uluslar Topluluğu- Genel Zenginlik yani Common Wealth grubunda kalmayı tercih etmişler.



Çanakla'deki ve ardından Kurtuluş Savaşındaki zaferimiz onlara ilham olmuş, devlet kurmalarına ışık olmuştur.

Kendiliğinden Atatürk heykelleri dikmişler, Türk Kurtuluş Savaşı tarihini kendi tarihleri ile öğretmiş, dünyanın en çok kitap okuyan, suça karışmayan, en güvenilir toplumudur.

Turizm polisiyken müracaatlarıyla tanıdığım bu güzel insanlar saygıyı hak ediyor.

Saygılar




ZELLANDA'LILARIN MAURI HAKA DANSI VARSA BİZİM DE BURSA KILIÇ KALKAN DANSIMIZ VAR

Peki bizi Bursa Kılıç-kalkan Oyunu oynamaktan alıkoyan nedir?

Tabii ki böyle Akp'nin Gürcü, Ermeni Süryani SARIKLI ekip olması gerekmiyor.
Gerçekte oyuncular püsküller arasına altın paralar dikilmiş işlemeli YEMENİ bağlarlardı.


1990 yıllarına kadar ülkemize gelen devlet misafirleri ve Turist kafileleri bu Halk Dansları ekibinin oyunuyla karşılanırdı.

İnsanlar uçağın, otobüsün veya geminin çıkış kapısına gelir gelmez, milli Efe kıyafetleri içinde, ellerindeki demir kalkanlara kılıçlarla vurarak dans eden insanları görünce içeri kaçarlar korkarlardı.

Tabii ki böyle Akp'nin Gürcü, Ermeni Süryani SARIKLI ekip olması gerekmiyor.
Gerçekte oyuncular püsküller arasına altın paralar dikilmiş işlemeli YEMENİ bağlarlardı
 


Bu Türk Kültürünü küçük düşürmek için kasten yapılan bir hataydı.

Ama o yıllarda devlet adamlarından böyle şüphe adeti yoktu.

Türklüğü yok etmek için, Batı hayranlığına boğulmuş, Islâm'ı Müslümana, Türklüğü Türk' E bırakmayan KRİPTO ERMENİ yazarlar sayesinde ilkel, korkunç bulunarak kaldırıldı.

Şimdi Haka Dansının izleyende hakaret edilme duygusu uyandıran el ve kol hareketlerine, yüz ifadelerine bakarak Bursa Kılıç-kalkan Oyunumuz oldukça çağdaş, insani, ahlaklı ve askere yakışan bir oyundur.

Tabii ki böyle Akp'nin Gürcü, Ermeni Süryani SARIKLI ekip olması gerekmiyor.
Gerçekte oyuncular püsküller arasına altın paralar dikilmiş işlemeli YEMENİ bağlarlardı
 


Maoriler burada Haka Dansı yaparken, biz de karşılarına Kılıç Kalkan Dans ekiplerimizi koyalım.

Hem cevap vermiş oluruz hem de kültürümüzü yaşatırız.


Her dini, etnik, siyasî görüşten olan halkımız buna sahip çıksın istiyorum.

Tekrar oynayalım, ne dersiniz?

Saygılar

Alaeddin Yavuz 

27 Nisan 2024 Ektir

HAKA DANSI YAZIM, TARİHÇİMİZ #CENGİZ ÖZAKINCI BEYİ RAHATSIZ ETMİŞ!
Yazısı şöyle;


Cengiz Özakıncı
@cengizozakinci
·

1 sa
HAKA DANSI denilen SAVAŞ ÇIĞLIKLARI ATARAK MEYDAN OKUMA GÖSTERİSİ 1915'te Çanakkale Savaşı'nda Mehmetçiklerimizi öldüren Yeni Zelanda Maori birliklerince Mehmetçiklerimize "kan dondurucu serenad" olarak sergilenmiştir. HAKA güzellemesi yapan "Türk" = [G]ururu [Ö]lmüş [T]ürk'tür.


Cevaplarım böyle;
TC Alaeddin Yavuz
@AlaeddinYavuz1
·
41d
Cengiz bey, Haka Dansı yazım bir güzelleme değildir, dansa övgü de değildir.
Aynen kaynak verdiğiniz gazete kültüründe yazdığı gibi, düşmana korku dehşet veren, kendi askerine güven veren bir savaşa ruhen hazırlama dansıdır diye yazdım.





Emekli bir Karakol, Turizm Polis memuru olarak altı kıtadan insan tanıdım. Zellanda'lıları da abartısız yazdım. Bizim daha çağdaş, askere yakışır kılıç kalkan ekibini de onlara izletelim dedim. Siz beni "Ölü Türk" ilan ettiniz.
O zaman sorayım madem canlı Türk sensin;


1-Program yaptığın KanalB
2-Mhp'li olan bu kanal sahipleri ve Mhp'nin kurucusu, şimdiki genel başkanı Türk müdür? 3- Cengiz olan adınız Moğol adı, Moğollar kendilerini Türk saymayan millettir. Wikipediya resmi sayfalarına bakın.


4- Soy adınızın başındaki ÖZ, Mezopotamya Sabi ruhbanlarından günümüz Süryani, nasturi geleneklerine uzamış büyücüler ifade eder.


5-L.Frank Baum'un The Wonderful Wizard of Oz karakterinin de Anadoludan göç etmiş büyücü olduğunu okumuştum.


Bu ÖZ- ekini adlarınızın, sıfatlarınızın başına koymakta gösterdiniz özenin anlamı büyücülük müdür
 Bir kere sizin hizmet ettiğiniz kişiler, kurumlar bile Türk değildir. Ama çalışmalarınız yararlıdır, takdir ediyorum.





Ama bu size başkalarını aşağı görme hakkı vermez. Hele hele , dinler ve ırkçılıklar ile birbirine boğdurulan haklar arasında sevgi, kardeşlik aşılayan yazım için yaptığınız bu "Ölü Türk; Haka Dansı güzellemesi" size hiç yakışmadı.


6-Zellanda halkı, devleti başkentleri Wellington'da yaptıkları Atatürk Anıtı, okullarında Atatürk'ü övgüyle çocuklarına sevdirmeleri onların alicenap toplum olduğunu göster miyor mu?


Yoksa Türkiye'den korktukları için mı yaptılar bunları?
Bunları göremeyen bir tarihçi tarihçi değil TAHRİKÇİ'dir.


Saygılar.



Ektir;


TC Alaeddin Yavuz



@AlaeddinYavuz1



Cengiz bey " GURURU ÖLÜ TÜRK" demiş ya, gurursuz insan da ölü sayılır  Her şeyi gurur yaparsak, Dünyada kimseyle ilişki kurmamak, Tevrat Tesniye 7;2'de yazan " Yahudi olmayanları yok edin" diyen ayete göre bizden olmayanları yok mu edelim?


Çanakkale kıtalararası bir savaş alanıydı. Savaşa geldiler, savaştılar, yenildiler, kovaladık.

Savaş, herkesin yeteneğine göre sınırsız sayıda CİNAYET SERBESTLİĞİ DEĞİL MİDİR?

Bunun gurur incitici bir yanı yoktur.


Sayfasını tekrar inceledim, gördüm ki Cengiz bey önceden buna çalışmış.
Benim bahanemle belgelerini paylaşıyor bir yandan da Çanakkale'ye Sömürge Köle Ordusu olarak 20.000km öteden getirilen insanlara karşı düşmanlığa tahrik eden yorumlar yazıyor.
Onları getiren İngiltere'ye eleştiri yok.
Bu bir proje ise bakalım nereye varacak.

CENGİZ ÖZAKINCI BEY BENİ ENGELLEMİŞ 




Alaeddin Yavuz

23 Nisan 2024 Salı

#NİYE KUR'AN YAKIYORLAR?

 NİYE KURAN YAKIYORLAR, MÜSLÜMAN DÜŞMANLIĞI NİYE ARTIYOR?



18 yy'da İngiltere destekli başlayan ve Müslümanları katıl, cani, dini ve cinsi sapık, yağmacı, talancı, soykırımcı, bebek ve çocuk katilleri, terörist olarak göstermekle başlayan Vehhabi terörünün devamı olarak günümüzde, Taliban, El Kaide, ISIS/IŞİD, Boko Haram gibi radikal Islamcı örgütlerce Vehhabilerin yaptıkları terör eylemleri tekrar ettirilerek insanlarda nefret uyandırmak için kasıtlı yapılan, yaptırılan davranışları ile, Islâm şeriatına geçmiş eski Sümer, Hint, Arap, Fars, Mısır dini geleneklerini uygulamada, Müslümanların gösterdiği ısrarlar Müslümanlara karşı olumsuz bakış açısı ve düşmanlık yaratıyor.

İncil, Tevrat, Avesta, Cinza d Rabba, Ramayana- Mahbarata eski Hint dini kaynaklarinda, bütün dünyada var olan bu gelenekleri, hiç bir millet Müslümanlar kadar ısrarla uygulamıyor, hatta terk etmişler.




Örnek; "Saçının teli görünmeyecek" diye emreden İncil ama, Müslümanlar, Kur'an'da böyle emir yokken uygularlar.

Sarık ve cübbe Tevrat Yahudi ruhban kıyafetidir ama Kur'an'da SARIK bile yazmazken, Müslüman kıyafeti bilinir.

Bunlar neymiş bakalım;

1-Din adına kıyafetlerle görüntü kirliliği yaratmak,

2-Kadın, çocuk recmleri,
Recm, anne-baba sözü dinlemeyen
ve serhoşluk edenlere verilen
Tevrat cezasıdır.
Kur'an'da Recm ayeti de
emri de yoktur.


3-Ergen, çocuk köleleştirme,

4-Bebeklerden ergenlere tacizler, tecavüzler,

5-Cihat adına yağma, talan,

6-Kalabalık yerlerde bombalama,

7- Hiç biri Kur'an'da emredilmeyen; Sarık, sakal, cübbe Tevrat emri Yahudi kıyafetleri giymek, kadınlara çarşaf, peçe, burka giydirmek.



8-Otoban, metro, anayol, market gibi kamu alanlarında toplumu rahatsız edecek şekilde namaz kılmak, Müslüman olan, olmayanları tahrik etmek, saygısızlık,



9-Hocaların nefesi tükeninceye kadar uzatarak, Yahudi ezanı Baruç makamında okudukları 5 vakit ezan ve selalar.

10-Müslüman olmayanlara karşı cinayet, saldırı, taciz, tecavüz ve her türlü saygısızlık,


11-Elestiri kabul etmeyen dini propaganda ve insanları dine zorlama


12- Çocuk evlilikleri ve istihdamları ile eğitimden koparmak, cehalete, köleliğe mahkûm etmek.




En öndeki çarşaflı çocuklar
İşid köleleridir 


13- Kılıçla veya kurşuna dizerek idam,

14- Yabancı turistleri de tesettüre mecbur etmek,

15- Ücret karşılığı; Saatlik, günlük, haftalık, aylık, yıllık nikâhlarla devlet ve din adamlarına pezevenklik, dul kadınlara fahişelik ettirmek.

16- Bütün İslamcı, Şeriatçıların Avrupa,Birliği, Amerika Birleşik devletleri gibi ülkelerle çalışmaları. Bu ülkelere göç ederek çalışmaları ve gizlenmeleri, ülkelerine geri gönderilip kullanılmaları. Hepsinin Haçlı devletlerinin KÖPEKLERİ olmaları.


Say say bitmez.

Müslümanlar tarafından yapılan bu davranışlar, bütün dinlerde varken onların uygulamayıp, Müslümanların uygulaması kadar salaklık yapmaya mecbur musunuz?

Bu yüzden insanlar Kur-an da Müslüman da yakar.



Takdir, aklı, bilgisi,  özgür iradeye sahip beyni olanındır.

Alaeddin Yavuz 

HANGİ YÜZLE ÇOCUK BAYRAMI KUTLUYORUZ?

 HANGİ YÜZLE 23 NİSAN ÇOCUK BAYRAMI KUTLUYORUZ.


Cumhuriyet rejimimiz 23 yıl da tasfiye edilmiştir.
Bu yıl Cumhurbaşkanı kutlama mesajı bile yayınlamadı.
Çünkü bunu soracak ne hukuki kurum, kuruluş, ana muhalefet partisi bile yok.

O bile, Atatürk'ün partisinin genel başkanı olmasının verdiği zorunluluk gereği, kerhen, eksiklikten bir kutlama yaptı.

SİYASİLERİN 23 NİSAN MESAJLARI

Rte'nin hiç bir kutlama sözü yok.


Ayrıca telefonuma mesajları gelen belediye başkanlarının mesajlarını da verdim.

Çocuk evlilikleri ve cocuk işçiliği ile eğitimden koparılan, çocuk tecavüzleri, çocuk ticaretinin zirve yaptığı ülkemizde, çocuklar için hiç bir şeyin yapılmadığı 23 yılda, Atatürk'ün makamını işgal edenlerin, bu iğrençliklere olanak sağlamayı veya olanlara göz yummayı sürdürmeleri kötüye, uçuruma gidişin üstünü örtmektedir.

Buna rağmen 23 Nisan Ulusal egemenlik ve çocuk bayramı kutlayan siyasileri iki yüzlü olmakla suçluyorum.







BU ŞARTLARDA 23 NISAN BAYRAMI KUTLAMAK HARAMDIR.

Çocukları seks tatmin aracı gören, ticaretini yapan, Eğitimden koparıp evlendiren, tesettür uygulayan bir AKP hükümeti oldukça bu ülkede;






















ÇOCUK BAYRAMI KUTLANAMAZ.

Derhal bu kurumlar kapatılmalı, hükümet kapatmıyorsa HALK KAPATMALIDIR.

Herkes Fransız işgalinde cuma namazı kıldırmayan bir Sütçü İmam olmalıdır.

Atatürk'ün iktidar ve muhalefetteki makamları işgal altındadır.

Chp göz yumar, Akp yapar.

Lâik, demokratik, küçükleri eğitimden koparan evlilik, çocuk istihdamı, çocuk fuhuşu, köle olarak hediye edilmekten, alınıp sarılmaktan koruyan laik, demokratik cumhuriyet 23 yılda Muhalefet partilerinin ortaklığı ile son bulmuştur.



Yeni saltanat ve kölecilik rejimi hissedilmesin diye, ortada cumhuriyet varmış gibi yapılan söylemler ve kutlamalar halkı aldatmaktır.

Ya halk Tbmm partileri dışında örgütlenir buna direnir ya da oturur karanlık çağ rejimini onaylar.

Karar sizin.

Alaeddin Yavuz