Blog başlığındaki "+40" UYARISINI GÖRDÜNÜZ MÜ?

Ey Türk Milleti!
Birinci vazifen seni İslamcılık ve Türkçülükle benliğinden koparan, Araplaştıran din, devlet, ticarette sana yer vermeyen, seni küçük dereceli askeri görevlere vererek ölüme süren, sana hocalık, başbuğluk eden hainlere giydirdiğin tacı geri almaktır. Bunu yapabilmen için seni uyandıracak her türlü bilgi ve belge mevcuttur. Ya özgürlüğünü kazan ya da öl. Kölelikle atalarının kemiklerini sızlatma. Arap Rumların ırkçı kinci ensest sapık dinlerinden çık. Kurtuluşun başlangıcı burasıdır. Aklen kurtulmadıkça saltanatın da olsa kölesindir unutma. Sen özgür birey olmadıkça kardeşliğin önemi yoktur. Devletin her yüksek kademesine göz dik yerini al. Tırsma. Çabala, savaş ve kazan! Birlikte yaşadığın kavimlerle kardeşlik o zaman daha güzel olacaktır. Alaeddin Yavuz

Tarih boyunca atalarımız günümüzdeki kadar, her türlü bilgiye ulaşabilecek böyle bir çağ yaşamadılar.

Bizler tümünden şanslıyız. Buna dayanarak, blog içerikleri binlerce yıldır doğru bilinenleri sorgulamaktadır.

Tedbir olarak yanınızda sağlık ekibi bulundurunuz veya çıkınız! +40 :))

İster bu bloğda, ister okulda, camide veya başka yerde hiçbir yazılanı, öğretileni “sorgulamadan, araştırmadan” doğru kabul etmeyiniz!

Blog yazılarının telif hakları-copyright © “adilyargic; adilyargicc; keykubat.blogspot.com ve keykubat.blogcu.com” rumuzlarıyla yazan Alaeddin Yavuz’a aittir.


Vatan-Millet davası,hiçbir kurum veya kuruluşa havale edilemez, milletçe sahiplenilmedikçe hiç bir dava milli değildir.
Davasına sahip çıkmayan halk da millet değil sürüdür. Adilyargıç/Keykubat.

Yazılarımı ırkçı, etnik,dini ayrımcı bulanlar, Atatürk'e yapılan 26 Kürt isyanı, 25 suikastın arkasında ve 30 yıldır, 50.000 insanımızın ölümünde Kürt Yezidiliği ardında saklanmış gayrimüslüm azınlıkların olmadığını ispatlasın.

Hala okumak istiyorsanız buyurunuz.

Saygılar, sevgiler!

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Şubat 2020 Pazar

FELSEFE ÇOCUKLARA GÖRE DEGILDIR.

Felsefe...

Felsefenin temeli dinlerin zaman içinde farklı yorumlaması ile başlar.
15-16 yaşlarımda bol bol tasavvuf okudum.

Yunanlıların buna Teoloji dediğini yabancı felsefi kitaplarda öğrendim.

Imam Gazali, Ibni Rüşt, Ibni Teymiye, Erzurumlu Ibrahim Hakkı, Saidi Kürdi... böyle gitti...


  • Sonra ben Endüstri meslek lisesi okudum. Felsefe, psikoloji, biyoloji vs. yok.


Malzeme bilgisi, Osmanlı edebiyatı,din dersi var.
Bir öğretmenim Karl Marks'ı tanıtan çizgi roman verdi.

Biri Engels'in felsefesini, sonra Diyalektik felsefe, Materyalist Felsefe, Diyalektik materyalist felsefe kitaplarını verdiler.

Bir bok anlamadım.
Biri git felsefe sözlüğü al dedi.

Bandırma' da meşhur Leyla Kitap evi var. Gittim,  Leyla abla, bana,bırak bunları, zaten sanat okulundasın bunlar seni aşar dedi.

Israr ettim. Felsefe sözlüğü sana yetmez bir de Türkçe sözlük al dedi.
Param çıkmadı.

Ben vereyim sana,  paran olunca ödersin dedi.
Aldık, iki sene sonra parasını ödedim.

Bu arada okul, okul çıkışı kahvede, lokantada garsonluk, yazın inşaat ameleligi, abimin arkadaşının dükkanında elektrikçi çıraklığı da yapıyorum.

Gece yatarken okuyorum, babam geliyor;
Elektrik faturası kabardı, yat deyip lambayı kapatıyor.

Allahtan, camın dibinde sokak lambası var. Perdeyi çekip ışığında sabaha kadar kitap okuyorum.

Ama inanın, felsefe öyle ağır ki, bir kelimenin anlamını öğrenmek için Türkçe ve felsefe sözlüğündeki anlamlarından hangisinin kitaptaki cümlede uygun olacağına karar veremeden sabah olurdu.

Kitaptaki terminolojinin en az %10unu anlamam aylar alıyordu.
Sonra, terminolojiyi az çok anladığıma, gerisini de ileride anlayabilecegime karar vererek kitabı bitirmeye karar verip okudum. Sonra da diğerlerini.

Bu gün de, 60 yaşımda  felsefe bilimindeki terminolojiyi kavradığımı söyleyecek kadar da ebleh degilim.

Ben lise öğrencisiydim.

Şimdi, 1750 yıl önce, 11 yaşında peygamberlik etmiş Tizponlu Mani tarzı bir bebe çıktı 10 yaşında, 250 kitap okumuş hit oldu.

Benim 1980 cuntasında  tutuklandığımda babamı "yasak kitaptır onlar" deyip korkutan arkadaşlarına inanarak yaktığı kitaplarım 3000 'di.

Ders kitapları, yardımcı kitaplar, Nurcularin 3 yıl orta okulda okuttukları saçmalıklar,  benim bulup, alıp
okuduklarımın sayıları belli değil.

Ama 10 yaşında bir çocuktan filozof çıkarttılar ya helal olsun.
Ben artık istifa ediyorum.
Her şeyi Atakan yazsın.

Burada bu çocuğa, çocuk ve insan hakları gözetilmeden, bu kadar kitabı yükleyen ebeveynini de kınıyorum.
Böyle saçmalık olmaz.

Felsefe çocuk oyuncağı değildir. Ilmi kendinden menkul sapık cemaat seyhleri hic değildir. Felsefe bilimdir. Bilime kör bakan kör olur.

Saygılar.

Alaeddin Yavuz